منتظرتونم مامان جان

ی مامان منتظر که 6 ساله منتظر نی نی هاشه

سلام

1400/6/14 16:00
نویسنده : آلاء
105 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 14 شهریوره عزیزم. روز تولد مامان😍

مامان خیلی منتظر اومدنتونه عشقای من.

من آلائم. دو تا جوجه یخی ناز دارم که خیلی در انتظارم که اگه خدا بخواد ماه بعد برم بیارمشون خونه مون😍

ینی میشه برا همیشه پیشم بمونن؟ و بعد اون 14 روز با بی بی چک مثبت خبر موندن شونو بدن بهم؟

خدایا مث همیشه خیلی چشم انتظار رحمت همیشگیت هستم برا اومدن نی نی هام. کاش هدیه تولدمو بگیرم ازت💞

پسندها (3)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 شهریور 00 16:12
سلام شما با افتخار دنبال شدین خوشحال میشم لطف کنید و وبلاگ من رو دنبال کنید❣
آلاء
پاسخ
سلام. خیلی ممنون عزیز جان

18 شهریور 00 18:27
شما دنبال شدین خیلی خوشحال میشم دنبالم کنین
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
19 شهریور 00 19:29
سيلام لطفا به پست جديدم سر بزنين و لايكش كنين، ممنون!^_^❤️ درضمن شما فالو شدين ممنون ميشم منو هم فالو كنين
☀ مامان آسیه ☀☀ مامان آسیه ☀
28 شهریور 00 16:19
بهترینها رو برات ارزو دارم عزیزم 
آلاء
پاسخ
خییییلی ممنونم گلم